Siirry sisältöön
TIEDOTTEET: Ylä-Savon SOTE
6.10.2020

Kuntayhtymä kehittää toimintaansa palautteiden perusteella

Ylä-Savon SOTE kuntayhtymä 5.10.2020

Kuntayhtymä on uusinut asiakas- ja potilaspalautejärjestelmänsä. Palaute on tärkeä osa toiminnan kehittämistä ja palautetta verkkosivujen kautta toivotaan koko kuntayhtymän toiminnasta.

Ylä-Savon SOTE kuntayhtymä on uudistanut potilas- ja asiakaspalvelujärjestelmänsä. Palautteita kerätään kootusti kuntayhtymän verkkosivujen Anna palautetta -sivun kautta, joka löytyy sivujen yläreunasta sekä osoitteesta www.ylasavonsote.fi/anna-palautetta.

”Haluamme antaa potilaillemme ja asiakkaillemme parasta mahdollista hoitoa, hoivaa ja palvelua. Kehittyäksemme ja tullaksemme entistä paremmiksi haluamme alueemme asukkailta palautetta toiminnastamme sekä palveluistamme. Voitte antaa palautetta omasta tai läheistenne saamasta hoidosta, hoivasta, palvelusta tai muusta toimintaamme liittyvästä asiasta”, kertoo Ylä-Savon SOTE kuntayhtymän tieto- ja kehittämispalveluiden päällikkö Merja Sahlström

Saadut palautteet käsitellään kuntayhtymän yksiköissä ja niiden perusteella tehdään toiminnan kehittämistoimenpiteitä. Lisäksi asiakas- ja potilaspalautteita tullaan tarkastelemaan vastuualueiden johtoryhmissä ja niistä tullaan tekemään tarvittaessa laajempia kehittämissuunnitelmia.

Lisätietoja, Ylä-Savon SOTE kuntayhtymä, tieto- ja kehittämispalvelujen päällikkö, Merja Sahlström, 040 745 7569, merja.sahlstrom@ylasavonsote.fi